Projekt „Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku –nieruchomości przy ul.Macieja Kalenkiewicza 1-6,Macieja Kalenkiewicza 7-11,Macieja Kalenkiewicza 12-17”
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013
TA/ /2012 Elbląg dnia18.06.2012r.
|
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu pt.:„Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku – nieruchomości przy ul. Macieja Kalenkiewicza 1-6, Macieja Kalenkiewicza 7-11, Macieja Kalenkiewicza 12-17”
- I. Nazwa i adres zamawiającego
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Zakrzewo”
82-300 Elbląg, ul. Robotnicza 246
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności.
III. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn.: „Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku – nieruchomości przy ul. Macieja Kalenkiewicza 1-6, Macieja Kalenkiewicza 7-11, Macieja Kalenkiewicza 12-17” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Warmii i Mazur na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 4 – „Rozwój, restrukturyzacja, i rewitalizacja miast”, Działanie 4.1. – „Humanizacja bokowisk, Poddziałanie 4.1.1. – „Poprawa warunków technicznych budynków zrealizowanych w technologii z wielkiej płyty”.
Nr umowy o dofinansowanie: UDA-WND-RPWM.04.01.01-28-034/10 z dnia 29.12.2010r.
- Całkowita wartość projektu: 8 666 209,01 zł
- Kwota wydatków kwalifikowanych: 8 663 769,01 zł
- Kwota dofinansowania: 4 331 884,50 zł
- Wkład własny: 4 331 884,51 zł
- Ogólna charakterystyka projektu
Celem projektu jest poprawa warunków termoizolacyjnych trzech budynków położonych w Elblągu przy ul. Macieja Kalenkiewicza 1-6, 7-11, 12-17, na terenie osiedla Zawada. W trakcie realizacji projektu przewiduje się: wymianę ocieplenia ścian zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej w pomieszczeniach wspólnego użytku, remont loggii, remont dachów maszynowni i przybudówek wewnętrznych oraz przebudowę naświetla przybudówek.
- Okres realizacji projektu: 05.11.2008r. – 31.12.2012r.
- Okres, który ma zostać objęty audytem: 05.11.2008r. – 15.07.2012r.
- Miejsce przechowywania dokumentacji projektu: Elbląg, ul. Robotnicza 246.
- Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego, tj. Elbląg, ul. Robotnicza 246.
10. Kontrole i audyty
Dotychczas nie przeprowadzono audytu zewnętrznego. W miesiącu marcu 2012 roku
Urząd Marszałkowski dokonał kontroli przedmiotowego projektu.
Zakres audytu zewnętrznego obejmować ma prawidłowość realizacji projektu w zakresie wydatkowania i rozliczania otrzymanego dofinansowania, przygotowania i wdrożenia projektu zgodnie z wytycznymi i założeniami ofert złożonych przez Wykonawców zadania.
Audyt zostanie przeprowadzony zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach RPOWiM na lata 2007-2013, w zakresie wyboru audytora, prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu.
Szczegółowe wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Olsztyn, 13 kwietnia 2010r. dostępne są na stronie internetowej http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=376.
Ponadto audyt powinien być zgodny z następującymi zapisami umowy o dofinansowanie:
- Audyt powinien obejmować m.in. analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania oraz sprawozdania z realizacji Projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przejętych celów projektu i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie.
- Beneficjent zobowiązuje się do przeprowadzenia audytu zewnętrznego w przypadku uznania VAT za wydatek kwalifikowalny, niezależnie od całkowitej wartości projektu, po poniesieniu 50% wydatków całkowitej wartości projektu. Beneficjent ma obowiązek złożenia sprawozdania z przeprowadzonego audytu przed zakończeniem realizacji projektu, tj. przed złożeniem sprawozdania końcowego z realizacji projektu i wniosku o płatność końcową.
- Wyniki audytu zewnętrznego Beneficjent przekazuje do Instytucji Zarządzającej RPO WiM w terminie 7 dni po jego zakończeniu.
- Audyt zewnętrzny prowadzony będzie u Beneficjenta przez podmiot uprawniony do dokonania tego rodzaju działań.
Audyt powinien być wykonany zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. Podczas audytu powinna zostać zweryfikowana próba badawcza, pozwalająca wydać audytorowi wiążący raport w tym zakresie zawierający opinię z audytu. W raporcie z audytu należy między innymi zamieścić zapis wskazujący standardy, na podstawie których przeprowadzono audyt, próg istotności i poziom ufności oraz listę dokumentów zweryfikowanych podczas audytu.
Opinia i raport będące wynikiem audytu powinny zostać oznaczone logotypami zgodnie z dokumentem „Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej”, dostępnym na stronie internetowej http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134, sporządzone w języku polskim, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD.
Zamawiająca zastrzega sobie prawo do odniesienia się do opinii/raportu z audytu zewnętrznego.
IV. Wymagania wobec wykonawców
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.
- Przez podmioty/osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje rozumie się takie, które:
a/ posiadają uprawnienia do badania sprawozdań finansowych określone w ustawie
z 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do
badania sprawozdań finansowych oraz nadzorze publicznym (Dz.U. Dz 2009r., nr 77,
poz. 649),
b/ posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z
ustawą z 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. Dz 2005r., nr 249, poz. 2104
z póź.zm.),
c/ w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin
pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego
oraz
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają w pełni z praw publicznych,
- nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje na temat posiadanego doświadczenia powinny dotyczyć osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.
- Zamawiająca uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobowym zespołem audytorskim, a każda osoba zespołu audytorskiego przeprowadziła w ostatnich 3 latach co najmniej 3 audyty projektów współfinansowanych ze środków UE, zakończonych wydaniem raportu i opinii, wykonanych z zachowaniem bezstronności i niezależności. Wymagane jest aby co najmniej 1 osoba będąca członkiem zespołu audytorskiego posiadała uprawnienia biegłego rewidenta.
- Bezstronność i niezależność jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego:
- nie posiada udziałów, akcji lub innych tytułów własności w jednostce pełniącej rolę beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
- nie jest lub nie był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym /pełnomocnikiem/, członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
- w ciągu ostatnich 3 lat nie uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
- nie osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu prowadzącego audyt,
- nie jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych beneficjenta albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
- nie jest lub nie był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie przedmiotem projektu.
V. Termin wykonania audytu do 31.07.2012r
VI. Zasady przygotowania i składania ofert
- Zamawiająca wysyła zapytanie ofertowe do potencjalnych oferentów oraz umieszcza je na stronie internetowej pod adresem: www.zakrzewo.elblag.pl
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty i oświadczenia napisane w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski).
- Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiająca nie dopuszcza składania oferty częściowej, wariantowej, warunkowej..
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny netto i brutto, wykonania całego przedmiotu zamówienia oraz stawki i kwoty podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami, leży po stronie Wykonawcy. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w polskich złotych (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności zapisu cyfrowego i słownego, za wiążący przyjmuje się zapis słowny.
- Cena netto i brutto może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowych cen.
- Zaoferowane wynagrodzenie powinno obejmować wszystkie koszty Oferenta związane z przeprowadzeniem audytu.
10. Cena określona przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zwiększeniu.
11. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowane usługi.
12. Na ofertę składają się:
1) Formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 w tym szczegółowy plan przeprowadzenia audytu, wraz z metodologią oraz harmonogramem przeprowadzenia audytu.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji do przeprowadzenia audytu zewnętrznego, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
3) Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych osób o których mowa w pkt 13 ust 2 załącznik nr 4
4) Oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązującymi wytycznymi w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego załącznik nr 5
5) Oświadczenie wykonawcy i osób uczestniczących w przeprowadzeniu audytu wymienionych w wykazie jw. o spełnieniu wymogu bezstronności i niezależności załącznik nr 2
6) Wykaz usług wykonanych /audytów przeprowadzonych/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz usług wykonanych w tym okresie, z podaniem nazwy projektu, nazwy podmiotu realizującego projekt, wartości projektu i okresu, w którym był wykonywany wg załącznika nr 3
7) Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje).
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych odpis z ewidencji działalności gospodarczej.
9) Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
10) Pełnomocnictwo /o ile dotyczy/.
13. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, a podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane imiennymi pieczątkami.
14. Dla potrzeb udowodnienia prawidłowości podpisania oferty przez osobę do tego upoważnioną, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę będącego:
- osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – Wykonawca powinien załączyć
odpis z ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli w jego imieniu ofertę podpisuje
pełnomocnik – również pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez mocodawcę,
- osobą fizyczna nie prowadzącą działalności gospodarczej, w imieniu której ofertę
podpisuje pełnomocnik – Wykonawca powinien załączyć do oferty pełnomocnictwo w
formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub
przez mocodawcę.
15. Oferty nie spełniające warunków określonych w niniejszym zapytaniu podlegają odrzuceniu.
16. Składane dokumenty muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upoważnionych do składania oświadczenia woli przedstawicieli/pełnomocników oferenta. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być opatrzone podpisem osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem”.
17. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
18. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony zostały kolejno ponumerowane, a oferta złożona w formie uniemożliwiającej jej rozkompletowanie
19. Oferty należy składać do dnia 06.07.2012 godz. 1000
20. Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Zakrzewo” w Elblągu ul. Robotniczej 246 pok nr 1 w zamkniętej kopercie z dopiskiem w tytule „Audyt, projekt:„Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku – nieruchomości przy ul. Macieja Kalenkiewicza 1-6, Macieja Kalenkiewicza 7-11, Macieja Kalenkiewicza 12-17”.
21. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2012r o godz. 1100.w siedzibie Zamawiającej.
22. Zamawiająca dokona wyboru oferenta w ciągu 5 dni po otwarciu ofert
VII. Rozpatrywanie ofert
- Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającą , Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny oferty zgodnie z następującymi kryteriami i ich wagami:
- cena– waga 100%
Ocena w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:
W = Cmin/Cn x 100, gdzie:
W – wartość punktowa
Cmin – najniższa oferowana cena łączna netto spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu,
Cn – cena netto badanej oferty nie podlegającej odrzuceniu
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiająca udzieli zamówienia temu oferentowi, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.
- Zamawiająca powiadomi niezwłocznie wszystkich oferentów o wynikach postępowania.
- Zamawiająca zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy ocena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę zaplanowaną w budżecie projektu.
- W przypadku, gdy wszystkie podlegające ocenie oferty będą wyższe niż kwota, jaką Zamawiająca może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiająca może przeprowadzić dodatkowe negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami
- Zamawiająca zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
- Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z póź.zm.).
VIII. Podpisanie umowy
- Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającej z wybranym oferentem w terminie 7 dni od dnia zatwierdzenia przez Zarząd wyboru oferenta.
- Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającej, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferenta chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- Dopuszcza się zmianę osób przedstawionych w ofercie jedynie w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach oraz za uprzednia zgodą Zamawiającej. Zamawiająca nie może odmówić takiej zgody, jeśli nowe osoby będą spełniały warunki określone przez Zamawiającą w zapytaniu.
- Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić tylko z przyczyny Zamawiającej.
- Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnej (aneks).
IX. Pozostałe informacje
- Wyjaśnień i informacji dotyczących niniejszego zapytania ofertowego udziela: Mirosława Meirowska tel 55-235-69-02 wew.29; Małgorzata Gralik tel 55-235-69-02 wew. 56
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są przez strony postępowania pisemnie, w języku polskim. Zamawiająca dopuszcza składanie korespondencji: pisemnie w sekretariacie Zamawiającej, przesłanie na adres Zamawiającej listem poleconym, pocztą kurierską, faksem albo na adres e-mail: sekretariat@zakrzewo.elblag.pl Zamawiająca żąda, aby korespondencja przekazana faksem lub drogą elektroniczna była potwierdzona pisemnie. Jeżeli zamawiająca lub wykonawca przekazują korespondencje faksem lub droga elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku nie potwierdzenia przez wykonawcę odbioru w ciągu 1 dnia od dnia nadania oświadczenia, wniosków, zawiadomienia oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną zamawiająca do celów dowodowych posłuży się prawidłowym raportem nadania danych lub prawidłowego dokonania transmisji danych.
- Oświadczenia wywierają skutek od daty doręczenia ich Zamawiającej.
- Brak odpowiedzi na złożoną ofertę nie stanowi zawarcia umowy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, tj. niezgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale III przedmiot i zakres zamówienia.
Projekt „Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku –nieruchomości przy ul.Macieja Kalenkiewicza 1-6,Macieja Kalenkiewicza 7-11,Macieja Kalenkiewicza 12-17”
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013
Załącznik nr 1
……………………………………………………………
(miejscowość i data)
O F E R T A
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
( pełna nazwa oferenta ,adres siedziby, nr telefonu, NIP, REGON)
1. Na wykonanie zakresu prac ujętych w zapytaniu ofertowym:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
( nazwa robót do wykonania )
3.Wartość oferty w cenie:
- netto ………………………………………………………………………………………………………………………………….
- VAT…………………………………………………………………………………………………………………………………….
- brutto………………………………………………………………………………………………………………………………..
4.Oświadczenia oferenta :
a/Oferent oświadcza , że prace określone niniejszą ofertą wykona siłami własnymi.
………………………………………………………………………………………………………………………………
( podpis oferenta)
b/Oferent oświadcza , że zapoznał się z warunkami zapytania ofertowego
………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Harmonogram przeprowadzenia audytu:
Lp. |
Wykonawca |
Termin |
zakres |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Terminy płatności za wykonany audyt nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury.
7.Załączniki do oferty:
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez wszystkich członków zespołu wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, a wymienionych w wykazie wymogu bezstronności i niezależności.
3) Wykaz usług wykonanych /audytów przeprowadzonych/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz usług wykonanych w tym okresie, z podaniem nazwy projektu, nazwy podmiotu realizującego projekt, wartości projektu i okresu, w którym był wykonywany
4) Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje).
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych odpis z ewidencji działalności gospodarczej.
6) Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7) Pełnomocnictwo /o ile dotyczy/.
……………………………………………………………………………………………………….
( podpis i pieczęć oferenta)
Projekt „Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku –nieruchomości przy ul.Macieja Kalenkiewicza 1-6,Macieja Kalenkiewicza 7-11,Macieja Kalenkiewicza 12-17”
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013
Załącznik nr 2
Oświadczenie o bezstronności i niezależności
Przystępując do realizacji usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pt. Elbląskie osiedle Zawada przyjazne ludziom i środowisku –nieruchomości przy ul.Macieja Kalenkiewicza 1-6,Macieja Kalenkiewicza 7-11,Macieja Kalenkiewicza 12-17”, realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr NrUDA-RPWM.04.01.01-28-034/10-00 przez Beneficjenta Spółdzielnię Mieszkaniową „Zakrzewo” w Elblągu, ja
…………………………………………………………………………….., jako wykonawca/osoba wchodząca w skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny ww. projektu, oświadczam, że spełniam wymóg bezstronności i niezależności, tj.:
- Nie posiadam udziałów, akcji lub innych tytułów własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stworzonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której mam wykonać userługę audytu zewnętrznego projektu
- Nie jestem i nie byłem/-am w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem jednostki/-ek pełniącej/-ych rolę Beneficjenta albo jednostki z nią/nimi stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
- Nie osiągnąłem/-am chociażby w jednym roku w ciągu 5 lat co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki/-ek pełniącej rolę Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzaleznych (nie dotyczy to p[ierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt)
- W ostatnich 3 latach nie uczestniczyłem/-am w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu
- Nie jestem małżonkiem, krewnym lub powinowatym w lini prostej do drugiego stopnia i nie jestem związany/-a z tytułu opieki, przysposobienia czy kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki/-ek pełniącej/-ych rolę Beneficjenta albo zatrudniającą przy prowadzeniu audytu takich osób
- Nie jestem i nie byłem/-am zaangażowany/-a w planowanie, realizacją, zarządzanie działań finansowych i realizowanych w ramach projektu, którego audyt dotyczy,
- Nie pozostaję/pozostawałem/-am w ciągu ostatnich 3 lat w stosunku pracy lubzlecenia z przynajmniej jedną z instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM tj.:IŻ, IP,IPII,
- Nie jestem ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,
- Nie mam żadnych innych powodów, które spowodowałyby, że nie spełniam warunków bezstronności i niezależności
…………………………………………………………………………..
(czytelny podpis osoby uczestniczącej w przeprowadzeniu audytu)
……………………………………………………………………
(data i miejsce)